Ozlem0802 Merhabalar özür dileyerek bir şey danışmak istiyorum 7 haftalık hamileyim ilk defa kahverengi lekeyle karşılaştım karın ağrım oldu biraz aranızda bu durumu yaşayan var mı
Sakine38 Ozlem0802 geçmiş olsun canım kırmızıya dönmediği sürece bisey olmaz ama sen dikkat et belini incitme için rahat edecekse doktora da görün bence bende de olmuştu
Yusufayazin__annesi Ozlem0802 gwcmis olsun kuzum benim kac gundur oyle lekelenmem basladi 3 bucuk haftalik felan cikti beta da simdi lekelenmem kanamaya dondu 😪 kasik agrimda vardi kramp giriyor sol kasigima hoc bkleme git doktora iicini rahatlat
29ayse29-34 Ozlem0802 vanım sabah kahve leke yüzünden Dr gittim progestan ve ayrıca iğne verdi ihmal etme git düşük tehliken var yat dinlen dedi
Leyyacvk Ozlem0802 bende de oldu doktorumla görüştüm musadeye aldılar söylediğine göre düşüğü önlemek için tedavi Etiler serum ve yağlı bı iğne yapmıştı korkulacak bişey in olmadığı söylemişti sonra geçti bir iki gün kahverengi leke oldu ama
Ozlem0802 Sakine38 bel ağrım şiddetlendi haklısınız içimin rahat etmesi için doktora gitmeliyim dua edin lütfen
Ozlem0802 Yusufayazin__annesi çokk teşekkür ederimm kuzum düşük tehlikesi olabileceğini söyledi ilaç vs yazmadı bekliycez sadece dedi
Ozlem0802 29ayse29-34 bende gittim şimdi düşük tehlikesi olabileceğini söyledi beklemekten başka yapıcak bir şey yok dedi hiç bir ilaç yazmadı siz kaç haftalıksınız
Eda_krkmz Ozlem0802 Bol bol dinlen mümkün olmadığı sürece kalkma bence bende de öyle olmuştu ama bende kan uyuşmazlığı vardı eşimle ondan olduğunu söylemişlerdi iğne vurunmuştum inşallah geçer kuzum
Sakine38 Ozlem0802 progestan vermedi mi bir de iğne vermişti bana 4 tane hafta da bir tane vurulmustum ilk gebeliğim de
Ozlem0802 Sakine38 hayır hiç bir şey vermedi küçük olduğu için fayda etmez dedi siz kaç haftalıkken yaşadınız bu durumu
Ozlem0802 Limonsekeri bebeğimiz gözüktü kalp atışını da duyduk ama lekelenme karşısında gittiğim doktor yapıcak hiç bir şey yok dedi iğne hap vermedi başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum yeniden
_fatima_1234 Ozlem0802 canim benimde 7 haftaligmda tuvalete gitdigimde silindim peceteye pembemsiz kan gormuwtum ama sabah gecmiwti doktora gitigimde biweyin yok demiwti bilemedim neden olmuwtu hala dufaston kullaniyorum
_fatima_1234 _fatima_1234 o Ozlem0802 ola biliyo oyle weyler ama doktora mutlaka gorun derim ben agliya agliya gitmiwtim yanimda pecetede goturmuwtum ki kotu biwey olur diye aglarim rahat 😅🥺
Limonsekeri Ozlem0802 kesinlikle başka doktora gitmeni öneririm canım kahverengi olduğunda sorun olmuyor diyorlar ama progestana başlıyorlar özelde sen gidesiye kadar dinlen kendini yorma çok geçmiş olsun 💐
Ozlem0802 Limonsekeri çoook teşekkür ederimm kuzum başka doktora gittim bebeğin eşi plasenta da kanama varmış ultrason da detaylı gösterdi iğne verdi hap başladık bakalım 🌸💕