1canibrahim doğum başlıyor denebilmesi için 5 dk ara ile çizgilerin hep 60-70-80 de olması gerekiyor bende 39+3 teyim doktorum bu şekilde belirtmişti büyük ihtimalle yükselen çizlerde bebek hareket etmiştir, sancı denebilmesi için her 5 dk ve daha az sürede çıkıyor olması gerek bilginiz olsun şuan birşey yok