angela4 Tbzb22 benim bebeğimde de gördü doktor pazartesi randevum var bakalım geçti diyecekmi sizin gibi bende yazdım daha önce duymadığım birşeydi birçok anne zamanla kaybolduğunu yazmış benim hesabımda okuyun isterseniz
Mervealparslan23 Tbzb22 benim görüldü hiçbir test yapmadım bugun doğum yaptım hiçbirşeyi yok solunum sıkıntısından dolayı yoğun bakıma alındı korkma sakın yalan hep ben çok ağladım ama bebeğim sağlıklı hamd olsun
Sedaa06_ Tbzb22 13.haftmda gördü doktorum şuan 34 haftaligim. 3 gün önce parlakligin geçtiğini söyledi Dr. Ama lütfen stres etme kendine olur mu. Benim bı önceki gebeligimde bebeğimde kalp rahatsızlığı vardı doğduktan sonra kaybettim malesef. Ben kafaya çok takiyordum ama doktorum sağolsun beni çok rahatlatıyordu her kontrolumde. Tek başına bişey teşkil etmiyormus hemen hemen çoğu gebelikte ortaya çıkan biseymis ve 3.trimester döneminde genellikle kayboluyormus. Ben burda doğumdan sonra kayboldugunuda okumuştum kuzum.
Tbzb22 Yarın detaylı ultrasyona gireceğim umarım orda da bir şey çıkmaz ama sağolun biraz biraz içimi rahatlattınız
Gulhan46 detaylı ultrasonda parlaklık vs var denilmedi fakat doğduktan sonra oğlumda solunum sıkıntısı vardı,yoğun bakıma alındı ,kalbinin delik olduğu söylenildi fakat 3 aylıkken deliği küçülmeye başladı 1 yaşında da tamamen kapanmıştı