Yeniesyenianne Duru granül ile 30 derece 600 sıkma narin programda 40 dakika yıkadım. Duru granüllün içinden çıkan ölçekten 1 tane koydum. Sorum siz yıkama yaptıktan sonra tekrar durulama yaptınız mı??
hunilimom Yeniesyenianne benim makinam eritmiyor duruyu o yüzden ekstra durulama yapıyordum onu kullanırken ama sizde olmadıysa gerek yok
Mrv58 Yeniesyenianne bende duru granül kullanıyorum 30 derece 800 sıkma yapıyorum tekrar durulama yapmiyrm
hepoyleolurzaten Yeniesyenianne Günlük programda, 30°- sıkma 900′de yıkıyorum. Ekstra durulama yapmıyorum. Çamaşır fazlalığına göre ayarlıyorum ben deterjanını
SunnyG Ben de duru granül almıştım. Ama makine için zararlı olduğunu okudum. İçinde birikme yapabiliyormuş. O yüzden değiştireceğim. Ekstra durulama vs yapmamıştım bu arada.