Melikeex
Rehile
https://www.hizliresim.com/kruowls
https://www.hizliresim.com/63jpmj0
Serumdan sonra yaptıkları nst böyle çıktı maalesef hemşire nst yi pek güzel bağlayamadı farkındaysanız bir noktada full sabit o an karnıma baktığımda havaya kalkmıştı sancıyı algılayan aparat ben de üstünden bastırıp karnıma yapıştırdım tekrardan tam o sırada 99 falan gösterdi ekranda sonra yavaş yavaş düştü acaba tam sancı mı vardı yoksa elimi değdirdim diye mi anlayamadım ama elimi çekince de 70-80 gözüktü bir süre sizce nasıl nstem. Doktor sancın yok diyip eve gönderdi ama benim aklım kaldı :( teşekkür ederim düşündüğünüz için 🥰