angela4 bende bugünn 25+2 yim bir haftadır geceleri ağrıdan uyuyamıyorum sanırım bu duruma alışmamız üç ay idare etmemiz gerekiyor, ilerleyen haftalarda daha da zorluyormuş, normalmiş yani bu durum. Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🥰