Motherbabyy Kızlarrr tüm kontroller iğneler yapıldı bitti çok şükür. Bu gece 12de çatlatma iğnesini vurup pazartesi aşılamaya geçeceğiz inşallah.
mucizemm_ Motherbabyy aşılama günümüz hatta iğne saatimiz bile aynı 🙈Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah 🤲🌸
mucizemm_ Motherbabyy güzel haberler vermek nasip olur inşallah😊Hangi ilde yaptırıyorsunuz hastanede aynı çıkıyormuş 🙈☺️
Motherbabyy mucizemm_ canım gidiyorum ben olmaya :) Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin dua edelim birbirimize 🙏🙏
kadriyeszn mucizemm_ bende izmir medicalpark da yaptirdim 13.gunum salı günü kan vereceğim inşallah tutmuştur
mucizemm_ Motherbabyy benimde eşimden örnek alındı işleniyor bekliyorum bakalım yarım saate alıcaklar içeri😌Rabbim nasip etsin bizlere ve tüm bekleyenlere inşallah 🤲🥰
Motherbabyy mucizemm_ amin inşallah 🙏 benimde eşimden alındı örnek bende girmek için bekliyorum şimdi
mucizemm_ Motherbabyy inşallah güzel haberler alırız canım doktorum bugün dinlen sonra normal hayatına dön dedi tabi hızlı hareketler yapmadan sizde durumlar nasıl
35esra35 Hayırlısı olsun kuzucum Allah emeklerinizi boşa çıkartmasın inşallah🤲🏻Aşılamadan sonra yorma kendini ağır iş yapma sürekli uzan istirahat et güzel sonuçlar alman dileğiyle..sevgiyle kalın💐
Motherbabyy mucizemm_ bende eve döndüm. Dinleniyorum 14. Gun test yapacağım. Dinlen agır birsey kaldırma Normal yaşantına dönebilirsin ama çok ayakta olma dedi ve fitil verdi progestan diye sana da ilaç yazdı mı?
mucizemm_ Motherbabyy DUPHASTON yazdı bana da canım hemen başlıcak mısın fitile beni ilaca çarşamba günü başlatıyor