Aysee10 Kızlar benim bugün 6+5 tüp bebek ile hamile kaldım bebegi gördük küçük birşey di ama kalp atımını göremedik kesenin güzel büyüdüğünü söyledi doktor bir öncekine göre sizce normal mi bir sonraki hafta gelmemi söyledi eğer ultrason ile göremez ise alttan muayene ediceğini söyledi. Biraz endişelendim açıkcası
Dmnn_58 Aysee10 ben bugün gördüm kalp atışlarını canım 7+0 olduk bugün bi sıkıntı yoktur haftaya görürsün inşAllah
Tosuncukannesi Aysee10 Benim doktorum 10 haftalıkken dinletti canım ☺️ Çünkü kalbini dinlememiz için ultrasondan fazla radyasyon yayıyor daha küçük 10.haftada dinletirim dedi ve dinletti o anı hiç unutmuyorum 🥹
segah06 Aysee10 canım aynı durumdayız. 6+5 ben de gittim doktor kalp atısı duyamadı pazartesi yeniden çağırdı. Benim doktorum biraz endişe etti ama 9.haftaya dek normal deniliyor
Diren_kama Bende tüp bebek hatta 3. Denemem . 5+2 iken keseyi gördük doktor 2 hafta sonra gel dedi ama ben dayanamadım erken gittim 6+2 iken kalp atışını duydum. Sende stres yapma inşallah duyarsın , yolk kesesi varsa korkma
Diren_kama Aysee10 kesenin içinde inceden çizgi şeklinde büyük ihtimalle doktorun kast ettiği de odur . Umarım en yakın zamanda kalp atışını duyarsın 🙏
Aysee10 segah06 beni de aynı şekilde ne kadar geç gelirsen iyi dedi cuma günü gidicem inşallah ikimizde duyarız kalp atışlarını 🤲🏻
Tubacngl Aysee10 Gayet normal benimde kesem geç göründü 3. Gidişimde gördü doktor stres yaptım doktor alttan muayene edecekti istemedim iyi değil diyorlar 8+3 te kalp atışını duydum her bebek aynı değil bazılarında geç duyuluyo başkalarınınki erken duyuldu diye kendinle kıyaslama canını sıkma 😊
Aysee10 Tubacngl inşallah dediğiniz gibi olur kıyaslamak istemiyorum ama elimde de değil insan bu kadar uğraşıp gebelik elde edince sonunu göremeyeceğini düşünmek üzüyor.
Tubacngl Aysee10 inşallah olumlu düşünün olumlu olsun ilk zamanlar bende de çok oluyordu acaba boş gebelik mi kimyasal gebelik mi diye sürekli düşünüyodum kandan gebelik testi yaptırdım değerim Yüksek çıktı ondan sonra bile idrardan gebelik testi yaptım olumsuz düşündüm boşu boşuna canımı sıkmışmış stres yapmışım o yüzden olumlu düşün duyarsın inşallah 😊
Aysee10 Tubacngl şimdi onları geçti ilk keseyi görücez mi diye şimdi kalp atışını görücem mi diye kucagımıza alana kadar bu endişeler hiç bitmeyecek herhalde 😒