Adensu_ HKclm evet 2 gun geciktii bidaha yaptim test ayni testten oda ayni silik cikti elektronik yaptim onda daha cikmadi negatif gosterdi ama eger erkense sabah idrarla yapilmasi gerekiyomus elektronikte
_fatima_1234 Neden yenisin yapmiyorsunuz elektron test yapmayin dogal varya onlar daha net varsa var yoxsa yok
Adensu_ _fatima_1234 elektronik degil canim Elektronigi simdi denedim o negatif gosterdi ama eger daha ½ haftaysa sabah deneyin yaziyor duramadim
_fatima_1234 Adensu_ canim reglin 1 gun bile gecikse gosteriyo ,test insAllah olur1🙏ben tam 20 gun geciktim yoxsa 4.5 tane test yaptim hepsi negatifdi halbuki reglm gecikmiw kismet Allah verince oluyo .♥️🙏
Aysehsdmr Bak bende günüme 7 gün varken yaptydm böyle çıktı gün sayıyorum artık gevince yapcam. 5 gün kaldı ,🤗😂
Aysehsdmr Adensu_ bekliycem canım ya aciller almıyor artık sağlık ocağındaki ebe de 5 gün geçmeden gelme diyor