Nur123aa Gizem3301 bende oldum normal doğum için sıkıntı yok dedi ama son hafta da kilosuna göre sezeryan olabilirmisim 40 haftada belli olucak inşallah ☺️
Kbrbrhnn Gizem3301 Valla ben de 38 haftada çatı muayenesi olmuştum 2 cm açıklık var dedi bana. Bebeğin kilosu da 3400′dü.şimdi 39+4′üz. 4 kiloyu ya bulmuştur bizim oğlan ya da bulmak üzeredir diye düşünüyorum ☺️
Gizem3301 Nur123aa kilo bizimde öyle olur diye tahmin ediyoruz haftaya doktor yine de normal için şans verdi mi size
Nur123aa Gizem3301 ilk bebek olunca bekletiyorlar dua ediyorum kendi sancimla doğum yapayım diye ama bakalım hakkımızda hayırlısı inşallah ☺️
Nur123aa Gizem3301 verdi canım 4 buçuk 5 kilo doğuran var dedi tamamıyla çatıyla alakalı dedi ama son anda belki kilo almaya devam ederse sezeryan olabilirim
Gizem3301 Nur123aa anladım canım hayırlısı olsun hakkımızda artık sağlıkla gelsinler de inşallah doğum şeklinin bir önemi kalmıyor :))
Nur123aa Gizem3301 erkek canım kızlar nazlı olur ama bizim genç adam daha nazlı yapmadığım hiç bir şey kalmadı gelmiyor bende bıraktım kendi haline 😄😄
Nur123aa Gizem3301 valla su an bile sezeryan deseler gidip dogurucam artık halim kalmadı bacaklarım öyle sis adım atmıyor nefes alamıyorum 😭
Gizem3301 Nur123aa al benden de okadar vallahi artık uyku da uyuyamıyorum oturup kalkamıyorum zor hareket ediyorum 😅🙈
Deryak52 Nur123aa benim bebiş dönmedi halen bende dayanmıyorum bende dogurmak istiyorum devlete gidiyorum özele gitsem hemen alırlar 5bin tl