Kızlar benim erken doğum riskim vardı, hastanede vs yattım, 22. Haftamdan bu yana sancı, sancı, kasılmalar falan filan, 30. Haftamda patlak verdi 32 de hastanede yattım, doktorum 35 i tamamlamasını istedi hep ve şuan 35 bitmek üzere, bugün sancıyla tekrar doktoruma gittim ve düzenli sancılarım çıktı, normalde doğumum 20 Temmuzdu ama bugün doktorum bayramdan önce bebeği alacam artık sizin daha fazla acı çekmenizi istemiyorum dedi, her an doğumum olabilir en geç 2 hafta içinde 😊🙏🏻 Sancılar artık bebeğimi ve beni çok yordu, bi yandan çok mutluyum bi yandan doğumdan tırsıyorum 😅ama sizlere bi tavsiyem var kasılmalarınızı lütfen dikkate alın ve takip edin ben bu haftalara erken farketmem sayesinde sürekli ilaçlar fitil alarak geldim,
Mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim 🌸😊❤️