23 haftaligim yavaş yavaş zorlanmaya başladım temizlik yaparken jilet kullanıyorum ama artık agdaya başlamak istiyorum ama hep jilet kullandığım için acidan biraz korkuyorum açıkçası anestezi kremi kullananlar varmış agdaya gitmeden önce faydası oldu mu anestol krem var bende de gebelikte riskli olurmu jilet ten sonra ağda çok acıyor mu ;(