aleyna66 Amin teşekkür ederim canim doktorum spinal anestezi onermisti, doğum surecine dahil olmak hem heyecanli hemde stresliydi ama iyiki spinal dedim. İlk 2 3 sast neredeyse hic ağrım olmadigi icin bebegimle ilgilenebildim. 2 3 saat sonunda agrilar basliyor agrili bir surec ama dayanamayacagim kadar degil çok şükür