Ozge11 halsizlik,bogazimda yanma vardi, bi de grip gibi hapsiriyordum,burun akıntısı falan. İlk gün böyleydim. İkinci gün de sabah atesim çıktı,ateş olunca doktora gittik. Yoksa ben de gitmezdim,soğuk algınlığı diye düşünürdüm. İyi ki doktorum acile yönlendirdi. Simdi de bogazimda gıcık var,ara ara atesim cikiyo yine.