Merhaba kızlae nasılsınız.Çok özür dileyerek sorucamm kızlar hemoroide(basura)ne iyi gelir?Böyle bir sorunum yokdu ama bugün olduğunu bir tane olduğunu gördümm.Hicbir acım sızım birseyimde yokk.Ne yapa bilirim acaba?Ne gecirir?Yoksa kendiligindenmi geçer?Hamiel değilim bu arada.