26 haftalık gebeyim ve çok fazla yemem içmem yoktur toplamda 2 buçuk kilo aldım ama kahvaltı yapıyorum arkasından sanki midem eritmiyor gibi oracıkta duruyor akşam oluyor hala aynı yerde açım bu yüzden yemek yemek istemiyorum bu arada lavaboya çok rahat bi şekilde günde 2 kez geçiyorum ama midemin bu şekilde dolu gibi durmasına dayanamıyorum sizde de oluyormu nasıl aştınız