Nazan6019 Arkadaşlar 15. Haftaya girdim ve dünden beri belimde şiddetli bir ağrı var dün bebeğe baktılar acilde iyi görünüyor dedi.Ama içim çok sıkılıyor daha önce ki gebeliğimde 11. Haftada kalbi durmuştu :( sizinde sonradan başlayan bel ağrınız oldu mu?
minikkurabiyelerinannesi Nazan6019 kimse yardımcı olmamış bende 18 haftalık gebeyim dün çok şiddetli bir bel ağrısı çektim 2 serum ile kendime geldim tahlil falan yapıldı kanım da enfeksiyon çıktı Banada bebek iyi dediler ama korkuyorum yani neden oldu acaba diye 😌 grip oldum bide ben onunla alakalı bir durum mı anlamadım da
Fatma0090 Nazan6019 bende de bel agrısı var suan ama arkadas yazdım gibi oldum bende canım suan iyileştim ama bel agrım devam norml dedi doktorum ama suyum azalmıs bugun onu farkettim😞
Anonymousmom Nazan6019 Bende 14+3 deyim ve 2 gündür bel ağrım var doktorum normal olduğunu söylüyor bebel rahime baskı yaptığı için bu haftalarda olabilirmiş.
Fatma0090 minikkurabiyelerinannesi grip cok etkiliyor kuzum 19haftamda grip oldum öksürük hapsuruk bel agrısı berbattım öksürük ve hapsurukdan cocuk etkilenmiş kasılmış ben anlamadım ama sancım oldu belim ve karnım ikisi bir ara ara agrı oldu gittim doktoruma hemn baktı bebek etkilenmiş dedi tahlil istedi yatış yaptı aşırı derece grip enfeksiyonu cıktı serum verdiler grip için sancı icinde taktılar serum bırde antıbıyotık verdi 20+3 üm yeni iyiyim ama suan da bebegimin suyunda azalma varmıs 😑😞
minikkurabiyelerinannesi Fatma0090 bende pek öksürük ve hapşırma yok ara sıra oluyor ama belim felaketti diyebilirim hayatım da ilk defa böyle bir şey yaşadım 😞 yürüyemiyorum oturamıyorum uzanamıyorum bildiğim acilde kıvranıyordum. Doğuruyorum sandım sancıya benziyordu o derece kötüydüm ya