Kızlar 28.haftadayım ama bebeğimin hareketlerini başından beri hep aşağıda hissediyorum göbek hizasında ya da altında , daha hiç yukarıda hissetmedim doktorumla görüştüm normal dedi ama yine de kafama takılıyor erken doğum olur mu diye, sizin hareketler nasıl bu haftada olanlar yazabilir mi