Diğer hesabımın şifresini unuttuğum için bunu yeni açtım
kasık ağrım olduğundan ve çok sık tuvalete gittiğim için doktora gitmiştim açılmam olmuş ve çocuğun kafası kanala doğru yönelmiş biraz daha geç kalsam doğum olucakmış ve anında 19.haftamda serklaj olmuştum ve ameliyattan sonra doğumum olasıya kadar yerimden hiç kalkmadım yatış vermişti doktorum korkuyla yaşıyordum o psikoloji çok kötüydü burada post açıp bir sürü serklaj olan ve serklaj olup bebeğini kucağına alan insanlar çok destek oldular Allah razı olsun onlardan🌸🤲
35+6 haftada 16 ağustos 2021 de kızımı kucağıma aldım çok şükür şimdi büyüyoruz yani bu post serklaj ameliyatı olanlara ve doğum yapacak olanlara ümit olsun sağ salim yavrularinizi kucağınıza almayı nasip etsin rabbim evlatlarımızla sınamasın bizleri Allah’tan ümit kesilmez bol bol dua edelim🐣🧿🥰