Kızlar 35+5 haftalığım dün bütün gün karnım sertti ve hareket azlığı vardı normalde yerinde durmaz çünkü sonra akşama doğru böyle karnımda kıvılcımlar hissettim sonra bu rahimime doğru indi kendimi dogrultamadim kambur yuruyodum sonra dedim herhalde bebek gelcek duşa girdim inanın duşta ağladım ağrıdan hastaneye gidersem temiz gidim diye girmiştim neyse çıktım giyindim az daha ağrım vardı sonra nişan su gelme olmadı biraz duruldu ağrım ama sertlik bugunde var ve kivilcim acısı geliyo ama sürekli değil ara ara saatlerde hastaneye gitmemek ile akilsizlik mi ediyorum doktor nişanın suyun gelirse gel dedi bende ne bilim nişan gelmiyo bebekte gelmez daha diye düşünüyorum