Deryaozdmr 14. Haftamda oldu progestan ve proluton iğne verdi doktorum sonrasında kanamam kesildi. Kanama nedeni de rahim büyüdüğü için kılcal damar çatlaması olmuş ama doktorum her ihtimale karşı düşük önleyici ilaçları yazdı. Şuan bi sıkıntım yok Allah’a şükür 30 +5 im şuan. Korkma doktoruna git bi muayene ol verdiği ilaçları düzenli al ve bol bol dinlen mutlaka