Figen merhaba🌸 ben de yeni doğum yaptım bebeğim memeyi reddediyor sağım yapıyorum manuel pompauyla o şekilde.biberonla veriyoruz ama yeterli gelmiyor akşama mama vermek zorunda kalıyoruz. Şimdi lansinoh elektrikli pompa alacağım sorum şu sadece sağım yapmakla sütünüz azaldı mı acaba çünkü belli ki tutmayacak memeyi benim bebeğim