reyhan12 13+3 den selamlar kızlar,doktorum çatlak kremine başlamami önerdi,hatta bi ürün onerdi ama gereksiz pahali geldi bana ,sizin kullanip memnun kaldiğınız bi ürün var mı ??
mrs_elisah reyhan12 nemli tutmak önemli sanırım. Ben ilk gebelikte hindistan cevizi yağı sğrğdm pek işe yaramadı ama işe yaradığını söyleyen çok. Fiyatı uygun oluyor diğer kremlere göre. Bi araştırın isterseniz