Kızlar böyle olup o gün doğuran var mı? 40+0 olduk bugün ve içimde sıkıntı var hiçbir yere sığmıyorum halsizlik var aksine enerjiden ziyade böyle ayağıma dünyayı serseler gene de memnun olmam gibi tövbe haşa neden böyle bilmiyorum huzursuzum. böyle bir şey olan var mı?