Tekkan34 5 yıl önce oldum genel anestezi ile ben uyandırma bölümünde beklerken bebeği giydirmişler uyanınca hemen yanıma getirdiler benim yanımda yatıyodu beraber odaya çıktık ailemde odaya beraber çıkınca gördü bebeği. Öncesinde göstermemişlerdi bebeği. kaldığım hastanede tek odada vardı çift kişilikde. Ben tekte kalmıştım. 10 gün sonra spinal olucam yine devlette bu sefer nasıl olucak bilmiyorum bende heyecan var yine 😧