Yusufayazin__annesi Kizlar 21 haziran 151.07 22 haziran 202.55 25 haziran 211.77 Cikmis sizce dis gebelik mi yada kimyasal midir
Neseeli Yusufayazin__annesi canım kimyasal gebelikte önce yükseliyor sonra düşüşe geçiyor.. az az yükselmesi genelde dış gebelik belirtisidir.. bak bakalım yükselişler az az artmaya devam mı edecek yoksa geri düşmeye mi başlayacak . Adetin kaç gün geçti.. kimyasalda 5. haftada beta düşüşe geçmiş olur..
Fatma_s Yusufayazin__annesi her gün kan verirseniz doğru sonucu alamazsınız ki 1 hafta arayla vermeniz lazım
Neseeli Yusufayazin__annesi 12 Haziran son adet günün ise şu an iki haftalık.. her gün beta baktırmana gerek yok 3 günde bir baktır %100 artarak devam etmiyorsa az az yükselmeler yaşanıyorsa dış gebelik gibi.. ama değerler belli bir haftadan sonra düşüşe geçerse kimyasal olabilir.. doktor kontrolu altında ol..
Yusufayazin__annesi Neseeli kanamam biraz var cnm baktilar once sonucum 211 cikmis pazartesi gel dedi kan verceksin