Berika8 Mart ayında bebeğimin kalbi durması nedeniyle ilaçla düşük yaptım bu ay tekrar hamile kaldığımı öğrendim doktorum her gün enox iğne vurulacaksın ve ecopirin kullanacaksın dedi bu durumu yaşayan var mı ?
ebru2871 Berika8 ben coraspin kullandım 16.haftada enoxa geçtik çok şükür kızımı sağlıklı bir şekilde kucağımıza aldık doktorun ne diyosa onu yap
AlmilaMomm Berika8 Enox 6 binlik ve ecopirin kullanıyorum bende 7. Haftamdan beri şuan 27 haftalığız 🙏
Berika8 AlmilaMomm ebru2871 peki sizde kan pıhtılaşma sorunu var mı arkadaşlar ben o testi yaptırmadım çünkü
AlmilaMomm Berika8 evet acı bir tecrübe yaşadım sonrasında doktorum genetk test yaptırmamı önerdi 4 genimde pıhtılaşma çıktı bundan dolayı başladık
ebru2871 Berika8 ben kan falan verdim 2 düşükten sonra doktorum pıhtılaşma var yada yok demedi net bilmiyorum
Berika8 AlmilaMomm ne yapacağıma karar veremedim özeldeki doktorum ecopirini bile bırak dedi araştırma hastanesindeki doktorum ecopirin + enox kullan diyor ne yapacağımı şaşırdım
AlmilaMomm Berika8 bir kaç doktora daha görünün keşke düşükten sonra hemen test verseydiniz şimdi tekrar test yaptırın 25 günde en geç çıkıyor ben özelde yaptırmıştm o zamana kadar kullanın bence enoxla ecoprin zararı yada yan etkisi yok zatenn sonuç çıkınca eğer pıhtılaşmanız yoksa bırakırsınız