Eylemmm_ Bizde yarın 40 oluyoruz, herşey yolundaysa hiç canınız sıkmayın. Ben yurtdışında yaşıyorum sezeryanın hiç konusu bile açılmadı şu ana kadar, yolunda ilerliyorsa bir riskin yoksa sıkıntı yapma kendine. Burada 40 hafta üstüne 10 güne kadar bekleyebiliyorlar. Yani normal doğum istiyorsan gayet normal. Bazen ne yapsanda bebek kendi istediği zaman geliyor. Bende çok şey denedim son zamanlarda kendi haline bıraktım☺️ Sağlıkla bebişlerimize kavuşalım inşallah🥰