Ayminaa Deneyimi olan varmı diye merak ettim arkadaşlar, doğumu memlekette yapsam (330km mesafede), birkaç gün sonra evime gelmek isterim ama yolculuk nasıl olur acaba? Birde 4 yaşında kızım var arabada nasıl geliriz sezaryen dikişlerim olacak..