melyuksel benimde içerde kanama alanım vardı 9.haftada öğrendim şuan 16.haftadayım kanama alanı yeni yeni geçti ama o haftadan bu haftaya kadar sadece yattım neredeyse hiç kalkmadım çalışıyordum, doktorum heyet raporu verdi yatak istirahati ile geçicek dedi bide progestan fitil verdi o şekilde geçti. Plasenta aşağıda biraz oda 2 aya kadar yukarı çıkar yatmaya devam et dedi🙏🏻 Yani bu şekilde ilerledi benim sürecim dilerim seninde geçer Allahım yardımcımız olsun hepimizin❤️