iremss işte bebek çıkmadan yapılmıyor sanırım ben de öncesi için sormuştum
Nskyhn aynen ben de merak ediyorum öylece bekliyorum neyi bekliyorsam ne normal ne sezaryen bir plan bile yapılamadı 😂
haklisinesracim normal hayatta çok sakinimdir aslında evham panik korkularla yaşayan biri değilim ama nedense bu hastane olaylarında böyleyim inş panik vs olmaz 🙅🏻♀️ Kolay kolay hastaneye giden biri de değilim ilk defa bir operasyona gireceğim eğer sezaryen olursa tabi ama merak ettim işte bebek öncesi ne yapılıyor diye..evet kalabalık bir ekip olacak ama herkes kendi işinde gücünde olacaktır..