Tuba0701m Merhaba kızlar nasılsınız 17 haftalık hamileyim karnım ağrıyor batma oluyor kasıklarımda sizde de olmuş muydu sizce neden olabılır😔😔
zeynepikra_61 Tuba0701m Oluyor 18+5 ara sırada karnıma kramplar giriyor geçiyor anlamsız ama olacak şeyler sanırım gittiğimde soracağım kontrolde 🙏🏻😪
Snemgokbil Tuba0701m ah ah okuyor bende korktum ama geçti sukur bı iki haftaya annemde usutmussundur dedi 😀
Tuba0701m 2koftemom bnım. De. Bulantım var. Halan. Miğdem tuhf. Karnım. Ksıgım. Agrıyor. Cok sık idrara cıkıyorum:(
Tuba0701m zeynepikra_61 bende salı gidince. Doktora sorucam. Cok sıkda ıdrara cıkıyorum. Ben bu hafta anlıyamadım:(. Canımı sıkıyor bu kasık agrısı. Kötü bişi olucak diye korkuyorum:(
zeynepikra_61 Tuba0701m Korkma Allah’ın izniyle birşey olmaz en fazla enfeksiyon çıkar oda zaten neredeyse bütün hamileler de var bende de vardı ilaç kullandım ama hala geçmedi büyük ihtimalle 🙏🏻😪