annesinin_beybisi Minigim38 eşime mısır keşkeği, lahana sarması kendime yeşil mercimek yemeği yapicam☺
Melos12 Minigim38 dışarda Yicez🤭 Ama evde yapsaydım Fırında tavuk Pilav Salata yada meze tarzı bişey yapardım
kuzucumoglum Minigim38 biz binadaki komşularla aşağıda kamelyada yicez bugün ama menümüz *Tavuklu börek *Makarna salatası *Dereotlu poğaça *Islak kek *Yaprak sarma
annesinin_beybisi Minigim38 yemekten cok sıkıntım var ya et tavuk yiyemiyorum balık sadece hamsi eşim desen kabak patlican havuç karbahar vs. sebze yemez kisaca işim zor😄
annesinin_beybisi 123emakumsal kuru mısırsa önceden sıcak suyu koyman lazım aynı kuru fasulye gibi ama benimki yaş mısır o yüzden koymadım. soğanla salçayı yağda kavuruyorum ustune mısırı ve çok az barbunya koyuyorum 2 avuç kadar bunları da biraz kavuruyorum et suyu veya tavuk suyu koyuyorum önceden buzluğa pet bardaklara hazırlayıp. ondan bir tane atiyorum yoksa bulyon da olur . ustune baya bi su koyuyorum üstünden baya çıkıcak yani . ben baharat koymuyorum ama kırmızi toz biber konabilir . düdüklüde 1 saatte pişiyor ☺ ben sevmem ama eşim kastamonulu bayılır 😁
123emakumsal annesinin_beybisi doguluyum ben ama degisik yoresel yemekler yapmayi seviyorum ilk firsatta yapicam tarif icib tesekkur ederim 💕☺️
annesinin_beybisi kuzucumoglum yaprak sarma bayılırım bol ekşili 😋 dere otlu poğaça cok güzel ve hafif oluyo
bahar-1903 kuzucumoglum Ohhh miss afiyet olsun,benim yerime de ye😁 bende gebelik şekeri var hasret kaldım hamur işleri şeylere 😏
annesinin_beybisi 123emakumsal rica ederim ☺ ben de doğu yemeklerini merak ediyorum ama eşim aşırı yemek seçer sadece kendime tadimlik yapabilirim evde kendim içli köfte denecegm ana beceremem diye onu bile yapmıyorum 😁
Merveofs Nefis yemek tarifleri sagbolsun her gün mutlaka altını üstüne getiriyorum 😀 Bugün orman kebabı, dünden düğün çorbası var biraz. Yoğurt, içecek falan gecisir bu akşam 😊
nonparisienne Minigim38 haftasonu bizim tembellik günlerimiz, bugün soslu makarna çorba, yarın büyük ihtimal dominos 😂
kuzucumoglum bahar-1903 vala inşallah yiyebilirim bulantidan artık herşeyi zorla yiyorum yerken bile 10 kez düşünüyorum inşallah cikarmam diye 😔