kadriye007 37+3 m ve idrarda protein cıktı bugün maalesef değeri 1 dedi doktor pztlrtesi tekrar tahlil eğer 2 olursa acil bu hafta sezeryan olucak bebişim böyle bir durum yaşayan var mı acaba aranızda
iremss kadriye007 tansiyon yükselmesi de eşlik ederse evet sezaryene alıyolar ama sizi ve bebeği riske etmemk için haftanz iyi endişe etmeyn küçük olsaydı haftanz ilaç başlanırdı
Ozge kadriye007 35.hafyadayım benim de tansiyonum var. Tahlilde protein kaybı olsaydı bu hafta acil sezeryan olacaktım. Şükür çıkmadı ama önemli bir konu idrarda protein.
Susu61 kadriye007 benim gebeliğimde de hep 1 buçuk çıkardi çok şükür 2 ye hiç yükselmedi ve gayet sağlıklı bir doğum yaptım inşallah bir sıkıntın olmaz canım
kadriye007 Ozge benim yeni cıktı protein son haftalarda cıkabiliyorda yazıyor nette ama işte riskli bir durummuş
kadriye007 Ozge maalesef tansiyonda heyecanlanmaya başladım son haftalarda azcık yüksek çkmaya başladı ama dinlenince geçiyor bilemedim bende