Ben yaptırdım ve benim de 4 lü tarama sıkıntılı çıktı. Kendi doktorum dışında başka 4 doktora danıştım genel olarak bu testi niye yaptırdın ben ikili den sonra gerek görmüyorum bile dediler. Amniyosentez için gün almıştık sonra vazgeçtik ne gelirse Allahtan sonuçta o sonuçları da ihtimali de unuttuk sağlıkla bebişimizi bekliyoruz 🙂