[silindi] Minikonunannesiiii kullanmıyorum hissettiğim an bıraktım. Burada millet ben içtim bişey olmadı demeyi çok seviyor kendinize kimseyi örnek almayın acilen bırakın stresten çatlasanız da patlasanız da bırakın
Baby_Balam Bırakamiyosan bile azaltmaya calis zaten bir süre sonra unutuyorsun canın bile istemiyor herşeyden önce bebek aklına geliyor. Umarım bırakırsın ben azalttım baya yok gibi bişey 🥰
asena0609 Maalesef bende bırakamadım azaltmaktada zorlanıyorum ama bebekte geriden geliyo acilen bırakmam lazım bi şekilde