Gokturk Arkadaşlar sezaryen sonrası normal doğum yapanlar bi aydınlatın beni. Sancı ız mı geldi suyunuz mu nasıl başladı doğum. Kendiliğinden mi doktorla mı
Gokturk Nefesimin15 bende 35 +4 deyim ilk doğumum sezaryen şimdi normal doğum istiyorum. Nasıl başlayacak hep bi meraktaym