Elif2307 hayırlı olsun herşey nasip üzmeyin kendinizi...evladınız hayırla sağlıkla büyüsün inşALLAH şuan önemli olan o...Müsadenizle bişey sormak istiyorum neden kendi sancılarınızı beklemediniz acaba??kusuruma bakmayın ben de sizinle aynı durumdayım da bekliyorum sunni sancıya gerek kalmadan doğurabilirim belki diye...çünkü sunni sancı çok şiddetli olabiliyo malesef:((