Emine_eymen Hanımlar nolur yardım 20lik dişim oyuk bayagıdır çekiyorum ama artık dayanamaz hala geldim 39+0 haftalık olduk kadın dogum da dişçide yapacak bişey yok en ufak ıkınmada dogum başlar demişler napacam ben Allah aşkına yaa
Anonymousmom Emine_eymen 20lik diş ağrısı çok illet birşeydir 4 tane vardı hamile kalmadan hepsini hallettim şuan için size müdahale edemezler sadece parol alabilirsiniz
hemsirebianne0901 Emine_eymen aktarlardan karanfil yağı alin kulak pamuğuyla etrafına sürün bi sure ağrısını aliyor maalesef dogum sonrasinda kadar baska yapacak bise yok
[silindi] Emine_eymen off off o 20likler keşke gebelik öncesi hepsini aldırsaydınız. Kullanabileceğiniz ağrı kesici vardır mutlaka onları söylediler mi? Karanfil yağı bile ağır gelebilir.
Emine_eymen [silindi] sadece parol oda günde çok zorda kalırsam 3 kere ama onu bile içmemeye çalışsın demiş doktor
Miraz Benimde öyle ağıriyor akşamları tutuyor özellikle zeytin koyuyorum dişimi sıkıyorum biraz bekleyince ağrısı geçiyor