Geçtiğimiz salı devlette randevum vardı renkli de gösterdi diğer türlü de inceledi.Burada bi arkadaştan okumuştum çıktı isteyince veriyorlar diye onu da verdi.Girenleri de çok uzun inceledi beni de bebeğin hareketlerine güldü bile şans galiba.Benim gittiğim hastane üstelik İzmir in en kalabalık kadın doğum araştırma hastanesi.Ben devletin her şeyi detaylı olarak araştırmasını çok beğeniyorum.Benden önce muayene olan kadının bebeğinde problem gördüler 10 tane doktor içeri yığıldı hepsi baktı özellikle doğumu burada yap tam kapsamlı hastane olduğu için dediler.Evet devlette sekretere anlatan doktorda çok var değiştirdim bende ilgi yok ama napayım onun ilgisini problem görünce yönlendiriyor kan ver şunu yap şuraya git diye işini yapıyor sonuçta dedim hep.Sonra kendime bi doktor buldum yeminle ben öyle ilgiyi özele 3 ay gittim görmedim doğum konusunda (ben sezaryen olacağım için belki de) devlete daha çok güveniyorum