Kızlar mahallemizin hepsi doğalgazlı oldu artık. Ama bizim ev sahibi ısrarla yaptirmayacagim seneye yaptıracagim diyor ve doğalgaz yapmamasina ragmen kiraya 600 TL birden zam yaptı . Size sorum şu , mahallede herkes doğalgaz kullandığı için tek binanın sobalı olması yasak değil mi ? Şikayet etsek bir sonuç alabilir miyiz?