benimmdunyamm Ya bana bu iğneyi hastanede covidken vurdular çok yakıyor bugün baslicam iğneye çok korkuyorum vurabilecegimi hiç sanmıyorum eczaneler falan yapıyorlar mı
EceDalgaciMahmutoglu benimmdunyamm Birinden yardım alarak kolunuza vurulabilir. Daha az yakıyor. YouTube ’da videolar var örnek olsun diye bir bakın. Bazı püf noktaları var. Şimdi burdan yazarak anlatınca çok açıklayıcı olmaz.
Obirgebe benimmdunyamm göbekten yaparsan fazla yakmaz birde havasını al daha az yakıyor 3. Hamileliğim hepsindede kullandım
sessizizleyici benimmdunyamm ben bacagımdan buruyorum evet yakıyo ama YouTube dan video izleyip yavasca iğneyi batırıp yavasca enjekte ediyodum morarma falan da olmuyodu ama batırana kadar gerçekten yavas yavas hareket ediyordum bismillah deyip dene istersen
benimmdunyamm Mervekara53 insülin kullanıyorum zaten canım insülin o kadar acitmiyor ama bu iğnenin acısını bildiğim için hiç cesaret edemiyorum 😢siz karından mi yapıyorsunuz
2kizanasi Sezaryenden sonra banada vermişlerdi, kan aldırmaya bile korkan ben onu ölsem vuramazdım kaynanam yaptı sağolsun, insulin kullandığı için aynı olduğu için zorlanmadı
benimmdunyamm 2kizanasi bende kullanıyorum insülin günde 4 kere ama sanki bunun iğnesi daha büyük geldi 🤣iğne fobisi oluştu
benimmdunyamm EceDalgaciMahmutoglu sağol canım evet izledim eşim hauatta yapamaz 🤣o bana insülin bile yapmıyor mecbur kendim yapmayı deniyecem
2kizanasi benimmdunyamm Yoo aynı heralde ya ince kısa size daha kolay olur insulin de kullanıyormuşsunuz
Obirgebe benimmdunyamm insülin yapıyormuşsun aynı mantık ama kol ve bacak biraz dha fazla yakıyor göbekten daha az
kuzucumoglum benimmdunyamm ilk başta bende çok korkuyordum evet biraz yakıyor ama alışıyorsun eşim birgün evde olmadı o gün cesaret ettim kendim vurdum şimdi ara ara kendim yapiyorum
benimmdunyamm kuzucumoglum aynen benim eşim de zaten yapamaz mecbur kendim yapacam hergun sağlık ocağına gidemem