Kızlar 17+6 haftalık hamileyim . İlk gebelıgım daha bu güne kadar hıc bır şey hıssetmedim .
Bugün oturuyordum karnımın sol tarafında böyle tıp tıp dıye bır şey hıssettım sadece 4 5 sanıye surdu . Bırde seye de benzettım sankı böyle musluk damlar ya tıp tıp dıye öyle bır şey oldu bu oğluşum olabılır mı ? 😂
Genelde de ani hareketler harıcınde pek agrım olmuyor gazmı yoksa bebegımmıdır dıye arada kaldım 😂😂😂 tecrübeli güzel anneler sizce nedir bende ki durum bıraz heyecanlandım 😍