Kızlar sürekli bacaklarıma kramp giriyor ancak öyle hafif bir şekilde değil. Gece uykudan uyandırıp ağlatacak kadar şiddetli ve kramp girdiği anda ayağımın üzerine pek basamıyorum. Magnezyum ilacı kullanıyorum, soda da içiyorum. Eşim numara yaptığımı falan sanıyor. Kramp bir tek denizde girermiş bu kadar sık girmezmiş neyse ne, siz bu kramplara çözüm buldunuz mu bugün de sağ ayağıma basamıyorum.. dün gece ki kramptan sonra