Elif1734 Merhaba dün kanama şikayetiyle hastaneye yatırıldım düşük riski varmış 6+5 haftalığım. Daha önce böyle bir problem yaşayan ve atlatanlar var mı ?
Eceada06 Elif1734 bende 6 haftalıkken kanamam oldu 4-5 saate yakın sürdü .. sonra acile gittim hemen keseye bakıldı ve progestan verildi ..onu her gece vajinal yoldan kullanmamı istedi doktor …hafta içi kontrole gidicem inşallah sağlıkla gelsin bir sıkıntımız çıkmasın 🐣
ruveydataskin Elif1734 ben kalp atışlarını duymaya gittiğimde ikinci gidişim falandı , düşük riskin var korkma progestan yazacağım onu her gün al ilişki yasak dedi . Bitene kadar kullandım sanırım oral olarak ikinci kutuyu almıştım ama kullanmama gerek kalmamıştı .
Deletedmom727272 Evet hastanede iğne yaptılar bana da 10 günde ilaç olarak kullandım, korkunç günler şuan sizin için ancak progestan sayesinde öyle güzel tutunuyor ki🤗 bebeğinize ve kendinizi güvenin geçiyor🙌🏻🙌🏻
Elif1734 Bana iğne vermediler hastanede de 3 tane hap olarak içtim. Serum verdiler yaklaşık 12 saat sürdü serum. 15 gün rapor tuvalet harıcı kalkma dedi
Mybaby06 14 Hf yken kahverengiydi sonrada kanamaya dönüştü rahimde kanama odağı oluşmuş progestan iğne ve fitil reçete etti takip edelim dendi inşallah birşey olmaz