Zıbın değilde alt üst takımlar oluyor giydirmeside kolay oluyor yeni doğan döneminde ben yeni doğum yaptım onlar bana daha rahat geldi ve yeni doğan bile bebeğime alt taraflardan büyük geliyor illa etrafta yenidoğan alma bebek günden güne büyüyecek diyen olacak ama sen al çünkü bebişler minicik kıyafetlerde kayboluyorlar