Kubgkm ruya-11 mükemmel bir doktor canım ben gittim 4 hafta önce inanılmaz tatlı çok donanımlı tam 50 dk dataylı baktı bana
Kaahvelii Kubgkm Neler verdi canım ? Cd üç boyutlu renkli ultrason… Bende galiba ona gidicem de cevaplarsanız sevinirim😊
Kubgkm ruya-11 duydum ama ben ve çevremdeki herkes fuat hocaya gitti istersen biraz daha araştır ben memnun kaldım renkli renksiz fotolarda verdi
123xyz Benimde Fuat Beye ıkı hafta sonraya randevum var.Ablamda kendisine gitmişti cok memnun kaldı o yüzden tercih ediyorum bende
ruya-11 Kaahvelii haftaya çarşamba benim de randevu çok merak ediyorum yüzünü ilk defa görücez inşallah🥰