ladya benim de bir kürtajım var öyle. 9 haftalık sanarken kontrole gittiğimde 7. Haftada kalmış kalp atışı yoktu, başka dr da gittim vajinadan da baktırdım aynı sonuç olunca kürtAaj yaptılar zaten hafif kanamam da başlamıştı. Sen yine görün bir başka dr a da ama sonuç değişmezse de korkulcak bir şey yok zaten anestezi yapıyorlar bayılıyorsun. Ayıldığında adetlisin gibi aynı hiç farkı olmuyor tabi psikolojisi kötü ben psikologdan destek almıştım ve bu durumun da bir yas süreci olduğunu ona göre yasımı yaşamamı söylemişti. Cidden de öyle oluyor…