Daha önce de post açmıştım ancak çok fikir belirten olmadı. İkizlerimle 23 haftalık olduk, artık beşik konusunu kafamda netleştirmek istiyorum ancak park yatak ve ahşap beşik arasındayım, ne alırsam 2 tane alacağım ilk başta yan yana yatarlar sonra ayırırım diye düşünüyorum. Ama asıl mesele ne alacağım😒 Tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim ya da sizin neyi tercih ettiğinizi söylerseniz 🤗