deletedmom734 maşallah Allah bozmasın. Evlat hasreti çok zor.
Bende genetik olarak kilo var. Aalesef ben kilomu veremiyorum ama bu arada boyum uzun. Biz eşimle 2017 mayıs ayında evlendik ilk 6 ay düşünmedik.
Ne yalan söyleyeyim içim içimi yedi eşime hadi deneyelim dedim. Gerçekten eşim ve ben bu konuları çok bilmezdik. Yani ilişkiye ne sıklıkla girilir ne zaman girilmeli düşünün ki ilişkin ertesi günü heyecandan gidip test alıp yapıyordum cahillik işte. İnterbetten herşeyi öğrenmiştik artık kısacası karıkoca akıllanmıştık 🤭. Gel zaman git zaman evlenelim 9 ay oldu hala tık yok. Artık eşimle sadece bebek için beraber oluyorduk aklınızda fikrimizde sadece bebek vardı bütün sosyal hayat bitmişti.
Her akşam aradım eve sakın gecikme diye. Ne günler ama. Adet günü gelirdi çalardı kapıyı ben birest yapardım tek çizgi 14 gün geçmiş dile kolay hemen kan testi verirdi hep değer 0.100 Kızılayı önünde bir söz verdim kendime ah ettim bir gün buraya gelip lan vereceğim ve hamile olduğumu öğreneceğim diye. O günden sonra ağlamayı kestim.
Eşim ile mecburi bir görev iş gibi. Birlikte olmayı bıraktık. Artık herşeyi zamana bıraktık. Ama Nisan ayı geldi bende yine tık yok yine o lanet Kızılaya gittim meğerse kist varmış baba ilaçla tedavi edelim olmazsa ameliyat dedi kutu kutu ilaç yazdı. Ben bu kistletin tedavisini araştırmaya koyuldum. Bu arada mayıs ayı geldiği, 😭😭😔 evlilik yıldönümüz eş dost soruyor çocuk yok mu diye düşünün ev sahibinin karısı bile dedi sene oldu yok mu hala diye. Eşime dedim Erdi bu ay gecikme 8 gün yine yok bıktım artık bizim çocuğumuz olmuyor diye eşimle beraber tedavi kararı aldım. 10 gün geçmişti artık adet olmalıydım kidpktora gideceğim tedavi için ama ne gelen ne giden n. Test aldım kesin çıkmaz dedim testi yaptım bıraktım orada 10 dakika sonra Bi baktım 2 çizgiyi görmüştüm.
Hadi be yalandır odedim. İnanmam imkansız yani. Annemi aradım anne koş test getir diye evde plastik bardak kalmadı dedim annene boşver sen cam bardağa işe bütün takımı çöpe atarım yeter kilosun dedi 🤭
İdtark döker dökmez 2 çizgi. Hemen Kızılaya gittim sonuç aynı hamileyim bana kist teşhisi koyan doktora çıktım kadın bana inanmadı hayır tat buraya keseye bakıcam dedi kesem oradaydı. Dalga geçti göbeğinden hiç bişey göremiyorum eğer haftaya göremezsem kürtaj dedi. Ben artık havalarda uçuyorum ne kürtajı be dedim karnını sildim odadan çıktım Allahım şükürler olsun dedim atım tuttu orada pis pis bir güldüm. 💃
Aradan 1 hafta geçti bebeğime kalp atışı da benimleydi ben anneydim💖
Kızlar hikayem uzun ama sizlere umut olsun istedim. Bu post altında buluşup sizlere umut olalım.
Her şeyin vakti ve duası var elleriniz boş çevrilmez. Tevekkülü elden bırakmayın hepiniz dualarımdasınız😊